Blog bejegyzés 1.

Köszöntök minden látogatót az oldalamon!

Ennek az oldalnak az lesz a küldetése, hogy itt fogom elsőnek bemutatni munkáimat, munka alatt szerzett tapasztalataimat, észrevételeimet. Megosztom veletek jobb és kevésbé jó munkanapjaimat. Mivel én is “emberből vagyok” mondani szokás, nálam is vannak kreatív napok, és bizony van mikor semmi, de semmi nem hoz lendületbe. Na akkor fogok blogolni veletek. Ez az oldal segít nekem abban, hogy szerintetek mit tegyek fel a honlapra, melyik az a munka, videó, fénykép stb. ami jól sikerült. Aztán ha elegen is leszünk, fogok nektek meglepetéseket készíteni, na és persze ajándékokat, mert AJÁNDÉKOZNI JÓ!

Van néhány példakép előttem, akiket szívesen követek, elismert szakemberek. Mivel én is tanulom folyamatosan a selyemmel való munkát, így néha-néha meg is mutatom nektek hogyan csinálják mások, a mesterek.

 

 

száj

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

